Cumu sceglie i filtri di pressione idraulica?
L'utilizatore deve prima capisce a cundizione di u so sistema idraulicu, è dopu selezziunà u filtru. L'obiettivu di selezzione hè: longa durata di serviziu, facilità d'usu è effettu di filtrazione satisfacente.
Fattori chì influenzanu a vita di u filtru L'elementu filtrante installatu in u filtru idraulicu hè chjamatu elementu filtrante, è u so materiale principale hè u schermu filtrante. U filtru hè principalmente maglia tessuta, filtru di carta, filtru di fibra di vetru, filtru di fibra chimica è feltro filtrante di fibra metallica. I media filtranti cumposti di filu è varie fibre sò assai fragili in a struttura, ancu s'è u prucessu di fabricazione per questi materiali hè miglioratu (cum'è: rivestimentu, resina impregnante), ma ci sò sempre limitazioni in e cundizioni di travagliu. I principali fattori chì influenzanu a vita di u filtru sò descritti quì sottu.
1. Perdita di pressione à e duie estremità di u filtru Quandu l'oliu passa per l'elementu filtrante, una certa perdita di pressione serà generata à e duie estremità, è u valore specificu di a perdita di pressione dipende da a struttura è da l'area di flussu di l'elementu filtrante. Quandu l'elementu filtrante accetta impurità in l'oliu, queste impurità resteranu nantu à a superficia o in l'elementu filtrante, pruteggendu o bluccendu alcuni fori o canali passanti, in modu chì l'area di flussu efficace sia ridutta, in modu chì a perdita di pressione attraversu l'elementu filtrante sia aumentata. Mentre l'impurità bluccate da l'elementu filtrante cuntinueghjanu à aumentà, a perdita di pressione prima è dopu l'elementu filtrante aumenta ancu. Queste particelle troncate si sprimeranu attraversu i fori di u mediu è rientreranu in u sistema; A perdita di pressione espanderà ancu a dimensione originale di u foru, cambiendu e prestazioni di l'elementu filtrante è riducendu l'efficienza. Se a perdita di pressione hè troppu grande, superendu a resistenza strutturale di l'elementu filtrante, l'elementu filtrante serà appiattitu è collassatu, in modu chì a funzione di u filtru sia persa. Per fà chì l'elementu filtrante abbia una resistenza sufficiente in u range di pressione di travagliu di u sistema, a pressione minima chì pò causà l'appiattimentu di l'elementu filtrante hè spessu fissata à 1,5 volte a pressione di travagliu di u sistema. Questu hè, benintesa, quandu l'oliu deve esse furzatu à traversu u stratu filtrante senza una valvula di bypass. Stu disignu appare spessu nantu à i filtri di pipeline d'alta pressione, è a resistenza di l'elementu filtrante deve esse rinfurzata in u scheletru internu è in a rete di rivestimentu (vede iso 2941, iso 16889, iso 3968).
2. Compatibilità di l'elementu filtrante è di l'oliu U filtru cuntene sia elementi filtranti metallichi sia elementi filtranti non metallichi, chì sò a maiuranza, è tutti anu u prublema di sapè s'elli ponu esse cumpatibili cù l'oliu in u sistema. Quessi includenu a cumpatibilità di i cambiamenti chimichi cù i cambiamenti in l'effetti termichi. In particulare in cundizioni di alta temperatura ùn ponu micca esse affettati hè più impurtante. Dunque, diversi elementi filtranti devenu esse testati per a cumpatibilità di l'oliu à alte temperature (vede ISO 2943).
3. L'impattu di u travagliu à bassa temperatura U sistema chì funziona à bassa temperatura hà ancu un effettu negativu nantu à u filtru. Perchè à bassa temperatura, certi materiali non metallichi in l'elementu filtrante diventeranu più fragili; È à bassa temperatura, l'aumentu di a viscosità di l'oliu farà cresce a caduta di pressione, ciò chì hè faciule per causà crepe in u materiale di u mediu. Per pruvà a cundizione di travagliu di u filtru à bassa temperatura, a prova di "partenza à fretu" di u sistema deve esse realizata à a temperatura minima bassa di u sistema. MIL-F-8815 hà una prucedura di prova speciale. U standard di l'aviazione cinese HB 6779-93 hà ancu disposizioni.
4. Flussu periodicu di l'oliu U flussu di l'oliu in u sistema hè generalmente instabile. Quandu u flussu cambia, questu pruvucarà a deformazione per flessione di l'elementu filtrante. In u casu di un flussu periodicu, per via di a deformazione ripetuta di u materiale di u mezu filtrante, questu pruvucarà danni da fatica à u materiale è formerà crepe da fatica. Dunque, u filtru in u cuncepimentu per assicurà chì l'elementu filtrante abbia una resistenza à a fatica sufficiente, in a selezzione di i materiali filtranti deve esse testatu (vede ISO 3724).
Data di publicazione: 20 di ghjennaghju di u 2024